Monday, September 7, 2009

::: hp mama hilang??? :::


eloo...
aku geram nie...
hp mama aku hilang...
mula2 mase nak berbuke tue mama sedar hp hilang...
baba marah la mama...
kami ingat hp mama cicir mase jalan kat bazar...
tapi hati mama ade kuat rase seseorg dalam kedai...
kami tak caye lagi...

tapi mama dah wat solat hajat...
mama gerak hati seseorg tue gak...
gerak hati mama same kat die gak...
pekerja yang dah lame keje...

malam nie plak saje adik aku lepak kedai...
lepas kedai tutup..
nak tgk sape patah balik kalau ade org patah balik...
dalam tak tahu tibe2 adik aku terpijak housing putih mama aku...
adoiiii...
lebih menyatakan benda tue pekerja kedai ambik...

family aku dah tahu sape...
but tak pe...
kami nak wat solat hajat...
moga ALLAH tunjuk pada budak tue...

ALLAHUAKBAR...!!!

0 comments: