Sunday, September 13, 2009

::: adebayor -unprofessional :::



aku nak citer hari nie adalah tentang pemain
baru yang baru dibeli dari arsenal, adebayor...

smalam adalah game antara man city n arsenal di stadium city...
sebelum game nie adebayor ade kate, game nie pertembungan antara adik beradik...
tapi bagi aku dari game smalam tue mcm nak balas dendam...
aku tahu adebayor berpindah sebab die benggang ngan
fan arsenal yang tak reti hargai die kat arsenal...

kire smalam adebayor dapat balas dendam la apabila score gol
pada minit ke-80 apabila dapat hantaran dari wright-phillips...
yang mengejutkan aku, die leh belari kehujung padang
gawang city n merai kan depan fan arsenal...
btol2 nak balas dendam tue...
mengejek abis...
adoiiii...
n ade satu insiden menyaksikan die TERpijak muka van persie...
bagi aku itu bukan terpijak...
bile tgk balik...
saje je pijak...
merah la muka si persie tue...
kene tapak boot adebayor...
hehehehe...

mungkin city kini pencabar terbaik top 4...
tapi maseh terlalu awal nak cakap...
ye la...
spurs yang hebat abis man u belasah...
arsenal yang hebat pada awal nye, akhir nye kini tenat...
semua maseh awal ingin di kata kan...
ape2 pon adebayor btol2 dapat balas dendam pada arsenal
apabila membenam arsenal 4-2...

0 comments: